"O Allah! There is no ease except that which You make easy, and indeed You, when You want, make difficulties easy.” [Sahih Ibn Hibban]

buddies

2011/01/08

i want some love-told by an idiot.

hey guys,
semalam bertarikh 2011/01/07 adelah tarikh yang paling malas aku nak melangkah ke padang lalang. bukan sebab ade kelas or ade parti, tapi kene dengar ceramah pasal.........



cinte~
dengar jer macam menarik, sebenarnye sangat bosan!
sebelom berangkat ke padang lalang, singgah pergi ECM dulu, cari sweater. apelagi, masok tropicana ler. jumpe jugak akhirnyer.
tapi kat sini tak nak cerite pasal nie, aku nak story pasal cinta^^
hehe, romantik tak cik alyani nazirah azizul nie?
bukannye kitorang dengar pon, kitorang bergelak ketawa dan..........
inila gambar curi yang aku kidnap.
sebenarnye banyak lagi, tapi tak nak bukak aib orang la...tak baek taw tak!?
hah, lawak kot...ana, seha,yan, husna dan aku bergelak ketawe, tapi si qeela pulak tegak jer.
katenye, ngantok..qeela memang sangat pelik.
tak nak cerite banyak la, sebab macam tak der bende jer.
yang pastinye, si ana nie gile gile.
tibe tibe ade mesej dari ana:
" kredit aku yang last, aku bosan la.."
tak der keje betol ana nie. ini memang betol betol menunjukkan kebosanan die.

yang pastinye setelah tamat ceramah tu, kitorang dapat makan.
itu yang paling bahagie skali. tapi si seha nie buat lawak pulak.
yang yan pulak, belom start citer lagik, die dah ketawa terkekeh kekeh.

ok, bermula la citer si seha nie.......

mase rabu lepas, sedang die dalam library (skema jap ayat aku)
kakak india cleaner tu sergah die dengan rambot yang menggerbang.
tibe tibe seha ketakutan (tapi sekejap jer la)
rupe rupenye kakak tu nak jual baju kat seha, kelakar la seha..
kalau aku, aku akan pengsan awal awal bile tertengok die. nanti die tak sempat la nak lelong baju kat aku.
ape macam seha? bernas tak idea aku?
tapi da terlambat. takper la seha, ko simpan jer baju tu,
sekurang kurangnyer, ko akan ingat die sampai bile bile =)

ok, tamat la kisah seha...

sambong lepas habes makan tu, kena tunggu bas pulak.untuk tidak membuang mase, kitorang pergila Megamall jap.
kat sane macam biase, si ana dan seha tersangkut kat shawl.
habis tu, solat jer la kat sane dan ana nie, ade mak cik tu nak sembahyang pon tak boleh.
mane tak nye die nie pergi duduk kat sejadah tu..
cube tengok nie.

ape ape pon, boleh la still enjoy dapat hang out.
last last, kitorang pergi ke.....
lebih bagoskan dari pergi ceramah cinta?
p/s: gambar ini tidak ade kene mengena dengan kitorang sebenarnye.